Klachtenregeling
WEA Deltaland
Onze klachtenprocedure in 7 stappen:
- Je dient mondeling, schriftelijk of via het contactformulier een klacht in bij WEA. Vermeld hierbij je naam, klantnummer, telefoonnummer of e-mailadres, de naam van de betrokken medewerker, de datum en een beschrijving van de klacht.
- Binnen vijf werkdagen ontvang je een bevestiging van ons per post of e-mail. Hierin staat onder andere wie je contactpersoon is. Deze persoon is niet betrokken bij de klacht of de medewerker waarover de klacht gaat.
- We nemen je klacht in behandeling. Mocht dit niet gebeuren, dan laten we je dat binnen vijftien werkdagen weten, met een uitleg waarom de klacht niet wordt behandeld.
- De medewerker waarover je een klacht hebt ingediend, krijgt de gelegenheid om zijn of haar kant van het verhaal toe te lichten. Ook jij krijgt de kans om je klacht nogmaals toe te lichten. Van deze toelichtingen worden aantekeningen gemaakt.
- We proberen je klacht binnen vijftien werkdagen af te handelen. Indien dit langer duurt omdat er meer informatie nodig is, brengen we je hiervan op de hoogte.
- Je contactpersoon stelt een onderbouwde reactie op je klacht op en stuurt deze naar je toe.
- De klacht wordt in goed overleg opgelost.